Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
This topic has been merged with two other topics with bug reports, so the first 17 comments got a little mixed up.
My original post:
(thread named "Suggestions: Heptagons in RRV, and compasses")
I think that would work fine.
You can....move Orbs of Yendor? That's interesting...
and if you press shift+l (the one that allows you to change starting location in cheat mode) it allows you to start in the "Great wall" which is the came area except great wall surrounding you
Not sure if those are intended:
Also, apart from RRV, I think that Dead Caves and Vineyard are a bit too dark in plain tile mode. In the case of Vineyard, it may suffice to make the purple slightly brighter.